Бекітемін:
______________ Архабаев Н.
Мектеп директоры
БАСТАПҚЫ ӘСКЕРИ ДАЯРЛЫҚ КАБИНЕТІНІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Р/с |
Жұмыстың мазмұны |
Апта күндері |
|||||
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
Сенбі |
||
1 |
БӘД
пәнінен сабақтар өткізу 10а-11а 10
б 10в 11б 11в |
|
Әдістемелік күн.
Аудандық әдістемелік
сабақтарға қатысу |
1255-1340 |
1055-1140 905-950 815-900 1240-1325 |
1735-1820 1055-1140 1150-1235 815-900 1240-1325 |
|
2 |
Взвод
пен бөлімшенің командирлерімен
нұсқау –сабақтар өту |
|
Жоспар бойынша |
||||
4 |
Оқу-материалдық базаны толықтыру, көрнекіліктерді
реттеу, жөндеу |
Жыл бойы |
Үнемі |
|
|||
5 |
Дидактикалық материалдар қорын жетілдіру, компьютерлік бағдарламалар
мен тестілер әзірлеу,БӘД сабағы туралы сайт құру |
1600-1700 |
1600-1700 |
|
1600-1700 |
||
6 |
Әскери-патриоттық шаралар өткізу |
|
Жоспар бойынша |
||||
7 |
«Мерген»үйірмесі |
|
Жоспар бойынша |
БӘД кабинетінің меңгерушісі: Сүлейменов. М
БӘД САБАҒЫНДАҒЫ
КЕЗЕКШІНІҢ МІНДЕТТЕРІ
Кезекші сынып оқушыларынан
тағайындалады және
ол сабақ уақытында оқытушы-ұйымдастырушыға бағынады.
Кезекші мыналарды істеуге міндетті:
v
Сабақ басталғанға дейін оқытушыдан қандай көрнекіліктердің
қажет екендігін біліп, оларды
сабаққа пайдалануға
әзірлеуге;
v
Бұрынғы кезекшіден БӘД кабинетінің жабдықтарын тізім бойынша қабылдап алуға;
v
Сабаққа қатыспаушылардың
санын және олардың себептерін анықтап, барлық оқушылардың БӘД кабинеті алдындағы алаңда сапта тұруын ұйымдастыруға;
v
Оқытушы келгенде кезекші саптан шығып, оқушыларға
«взвод, түзел», «взвод, тіктел», «Взвод, оңға
(солға) түзулен»
деп бұйрық беріп, өзі
саптық адыммен оқытушы-ұйымдастырушыға былайша рапорт беруге:
Оқытушы-ұйымдастырушы мырза !
Құрамында ____ оқушысы бар _____ сынып оқушылары
Алғашқы әскери дайындық сабағын өткізу үшін сапқа
тұрғызылды. Сабаққа қатыспаушы жоқ. /Сабаққа С.
Адамбайқызы ауру себепті,
А. Қалдарбекұлы – себепсіз
қатыспай отыр/.
Сынып кезекшісі Жәнібекұлы
v
Оқытушының «Еркін тұр» пәрменіне
соң «Еркін тұр» бұйрығын
беруге;
v
Оқытушы – ұйымдастырушының
«Сабақ аяқталды»
бұйрығынан соң
кезекші оқушыларға
«Взвод, түрегел», «Тіктел» пәрменін
беруге, оқытушы-ұйымдастырушы
қоштасып «Взвод, еркін»
бұйрығын беріп,
кабинеттен шыққан
соң, «үзіліс»
деп жариялауға;
v
Сабақ соңынан көрнекіліктерді, жабдықтарды
жинап, тиісті
орынға қоюға.